Jak szybko utworzyć kopię arkusza?

Aby utworzyć kopię arkusza można na nim kliknąć prawym przyciskiem myszy, wybrać z menu podręcznego opcję Przenieś lub kopiuj. Następnie w oknie dialogowym Przenoszenie lub kopiowanie należy się upewnić, czy jest zaznaczony odpowiedni arkusz i w dolnej części tego okna dialogowego zaznaczyć „ptaszka” w polu Utwórz kopię i kliknąć w przycisk OK. Istnieje jednak dużo szybszy sposób:

  1. Kliknij lewym przyciskiem myszy w arkusz, który chcesz skopiować (np. Arkusz1)
  2. Wciśnij klawisz CTRL
  3. Przesuń arkusz w odpowiednie miejsce (np. „za Arkusz 2”)
  4. Puść klawisz CTRL
  5. Za Arkuszem Arkusz2 powstała kopia arkusza Arkusz1 o nazwie Arkusz1 (2)

szybkie kopiowanie arkusza

Jeśli artykuł Ci się podobał, będę wdzięczny gdy go udostępnisz w mediach społecznościowych
Ten wpis został opublikowany w kategorii sztuczki. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.